loader
بازگشت

فیلم استرچ

بسته بندی و ایمن سازی محصولات


فیلم استرچ یک محصول پلیمری است که برای بسته بندی و ایمن سازی محصولات به هنگام قرارگیری در انبار و یا ارسال به محل مورد نظر مورد استقاده قرار میگیرد. این پوشش همچنین از اقلام بسته بندی شده در برابر گرد و خاک، ریزش احتمالی و آسیب های محیطی محافظت می نماید. استرچ به معنای کشسان است که نشان می دهد این محصول قابلیت کشسانی دارد و می توان آن را محکم به دور کالای مورد نظر پیچید. این روش جایگزین بسیار خوبی برای روش های قدیمی بسته بندی می باشد و به کمک آن می توان اجناس را مقرون به صرفه، محکم تر و راحت تر از روش های سنتی ایمن سازی کرد. تولید فیلم استرچ مرغوب نیازمند توجه به فاکتورهایی است که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم :

* ضخامت : ضخامت نایلون استرچ معمولا بین 10 الی 50 میکرون می باشد.

* تعداد لایه ها : فیلم استرچ اغلب به صورت چند لایه تولید می شود تا کیفیت نهایی کار بالا برود و قابلیت های مکانیکی نایلون بهبود یابد.

چسبندگی : فیلم استرچ مرغوب می بایست دارای چسبندگی متعادل باشد تا خوب دور تا دور محصول را احاطه کند و بسته بندی های مستحکمی را ایجاد کند.

کشسانی : حداقل قابلیت کش آمدن این فیلم ها باید تا 300 درصد باشد تا ضمن صرفه اقتصادی در مصرف نایلون، در هنگام فرآیند کشش دچار پارگی نشود.